Lansată în luna martie la Iași, sub sloganul ”Cele mai bune materiale îşi demonstrează forţa!”, prezentările sunt organizate sub forma unei caravane, care va trece anul acesta prin cele mai mari oraşe din ţară: Bacău, Brăila, Suceava, Bucureşti, Cluj, Sibiu, Timişoara, Craiova, Braşov, Constanţa, etc.
Conceptul “Cei 4 Fantastici" încearcă evadarea din contextul clasic al comunicării şi promovării materialelor de construcţii, trecând de la formulări utilizate în mod frecvent, precum "cel mai bun", "numărul 1" etc., la demonstraţii tehnice într-un cadru neconvenţional, pentru a arăta utilitatea produselor, dar şi calitățile lor performante. Cât timp „Cele mai bune materiale îşi demonstrează forţa”, participanţii se pot relaxa, câştiga multe premii instant sau pot afla de la specialiştii Mapei, cât mai multe soluţii dar şi sfaturi practice pentru amenajarea şi finisarea apartamentului sau casei.
Demararea acestei acţiuni de tip Below the Line, susţine conceptul de comunicare care are drept scop creşterea notorietăţii produselor, stimularea testării şi adoptării soluţiilor Mapei în rândul factorilor de decizie, respectiv a clienţilor finali şi a micilor meseriaşi.
La nivel mondial, grupul Mapei are în portofoliu o gamă de peste 1300 de produse și deţine 58 centre de producţie pe 5 continente, în 25 de ţări, având peste 6100 de angajaţi.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu