luni, 11 iulie 2011

Sistemul Tpark, la ora premiilor

Administrarea Domeniului Public (ADP) Timişoara şi firma Piconet i-au premiat pe şoferii care au folosit cel mai des sistemul Tpark, de plată a parcării prin intermediul telefonului mobil. Sistemul se aplică atât la Timişoara, cât şi la Oradea.
Premiul cel mare şi premiul al treilea au fost câştigate şoferi care au utilizat sistemul la Timişoara, Sabin Duşko Răciu şi, repsectiv, Costinel Perdivar, iar premiul al doilea, constând într-un telefon mobil, a fost câştigat de un utilizator din Oradea.
Sabin Duşko Răciu - premiul I, un ipad: “Am lucrat o vreme în centru şi aveam abonament, apoi însă ne-am mutat sediul şi am renunţat la abonament. Am văzut panoul care anunţă posibilitatea de a plăti parcarea prin telefon şi, de atunci, când venim cu maşina în centrul oraşului folosim doar acest sistem”
Costinel Perdivar - premiul III, bonuri de benzină în valoare de 300 de lei: “Prietenii mi-au spus despre acest sistem şi mi se pare o idee extraordinară. Celelalte sisteme sunt mai greoaie. Am fost surprins să aflu că am câştigat un premiu, dar mă bucur pentru el”.
Sistemul Tpark funcţionează din 2006 şi reprezintă încă o alternativă pentru plata parcării, pe lângă tichete şi abonamente.
Tpark le oferă şoferilor trei variante pentru a achita contravaloarea parcării: Abonament, Prepay, SMS.
Mai multe informaţii despre sistemul de plată a parcării prin intermediul telefonului mobil puteţi găsi pe site-urile www.tpark.ro şi www.adptm.ro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu